NOT: Aşağıda anlatılan işlemlere başlamadan önce Windows XP kurulum CD nizi
hazırlayınız, temin ediniz.

1. ADIM
İlk olarak “Denetim Masası”ndan “Tarih, Saat, Dil ve Bölgesel Seçenekler” i tıklayınız.


2. ADIM
Denetim Masasından, Bölge ve Dil Seçeneklerini tıklayınız.

3. ADIM
Karşınıza çıkan aşağıdaki pencereden, “Diller” sekmesini tıklayınız. Burada ilk yapmanız
gereken resimde gördüğünüz gibi “Doğu Asya dilleri dosyaları yüklesin” radyo kutucuğunu
işaretleyip “Uygula” butonuna basmaktır. Bu aşamada sistem sizden Windows XP kurulum
CD nizi CD-ROM/DVD-ROM sürücünüze yerleştirmenizi isteyecektir.

4. ADIM
Aynı penceredeki “Gelişmiş” sekmesine tıklayınız ve resimde gördüğünüz gibi Doğu Asya
dillerinin kutucuklarının işretli olduğundan emin olunuz. Daha sonra “Kullanmak istedğiniz
Unicode olmayan programların dil sürümüyle eşleşen bir dil seçin” yazısı altındaki menüden
Japonca’ yı seçip “Tamam” a basınız.
NOT: Sistem gerekli dosyaların kopyalanmasından sonra “Yeniden Başlat” mesajı verecektir.
Bilgisayarınızı yeniden başlatınız.

5. ADIM
Bilgisayarınızı yeniden başlattıktan sonra, 1. ve 2. adımı tekrarlayınız. Karşınıza çıkan
pencereden “Diller” sekmesine tıklayıp, “Metin Hizmetleri ve Giriş Dilleri” altındaki
“Ayrıntılar” butonuna basınız.


Ayrıntılar butonu size alt resimdeki pencereyi getirecektir. Burada “Ekle…” butonuna basınız.

“Ekle…” butonu size aşağıdaki pencereyi getirecektir. Bu pencerede “Giriş Dili” menusunden
“Japonca” bulup Tamam a basınız.

“Ekle…” butonu size aşağıdaki pencereyi getirecektir. Bu pencerede “Giriş Dili” menusunden
“Japonca” bulup Tamam a basınız.

Comments (0)